tel: 023-5514321 | mail: info@avi-totaal.nl
Administratieve diensten

Het kan voorkomen dat u door omstandigheden niet genoeg tijd of niet genoeg medewerkers heeft om het werk op tijd af te krijgen. Tijdelijk extra capaciteit kan u helpen om alles weer op orde te krijgen.
Wij kunnen u daarbij helpen:

  • Opzetten en inrichten van de administratie
  • Op orde brengen, bijhouden en inboeken van de administratie
  • Opstellen van de jaarrekening en tussentijdse rapportages
  • Verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomsten- en vennootschapsbelasting
  • Verzorgen van de facturering

Wij zijn in staat al uw administratieve diensten snel, efficiƫnt en discreet uit voeren en u daarbij werk uit handen te nemen.

Contact

Palletweg 62
  2031 DC Haarlem
023-5514321
@ info@avi-totaal.nl
BTW NL 0614.46.038.B.01
   
Algemene voorwaarden download:PDF

Contact

Ook uw administratie 24/7 beschikbaar?

Bent u opzoek naar een administratie kantoor
die zijn klanten 24/7 inzicht geeft in zijn boekhouding?

Bel ons nu op 023-551 43 21